Aile Ve Sevdiklerimiz
Aslında bütün sorun insanlar değil mi? Hiç bitmeyen isteklerimiz,ulaşamadıklarımız,sevdiklerimiz,ailemiz ve herşey.Hiç bir zaman sonu gelmeyen bu tüm şeyler için verdiğimiz savaş.Peki ya sonunda ne olacak... Asla çıkamıyoruz işin içinden.Gerçekten bu tüm isteklerimiz ve birbirimiz için savaşıyor muyuz peki? Kaç tane insan gerçekten sevdiği için,ailesi için ve ulaşmak istediği herşey için çabalıyor veya kaç tane insan bunların hepsini düşünüp üstesinden gelmeye çalışıyor.Sevdiklerini ve ailesini gerçekten önemsiyor onlar için bu savaşı veriyor.Hepsini geçelim kendin için ne yapıyorsun.Kendi isteklerin için hiç bir şey yaptın mı bu zamana kadar.Genelde hayır.Neden çünkü genelde kimse uğraşmak istemiyor,çabalamıyor herşey kendiliğinden olsun gerçekleşsin istiyor değil mi?Bu kadar kolay olsaydı hiç bir insanın bir sorunu kalmazdı.Herkes mutlu ve huzurlu yaşayıp giderdi.Şimdi gelelim sevdiklerimize,ailemize,arkadaşlarımıza aslında hepsi sevdiklerimiz değil mi? Gerçekten öyle olsaydı,h...