Şikayet
Sürekli neye şikayet ediyorsun. Sadece nefes alabilsen her alıp verdiğin nefese şükretmen gerekir. Hayatından yaşadıklarından sürekli şikayet ediyorsun. Sen kötü bir hayat geçirdiğini mi sanıyorsun. Biraz aç gözünü ve Dünya'ya bak. İnsanlar yemek bulamıyor, kalmaya yerleri yok, rahatlık ne bilmiyorlar bile. Sen hala neye şikayet ediyorsun. Her gün yemek yiyorsun, rahat bir yatakta uyku uyuyorsun, istediğin zaman istediğini yapabiliyorsun. Biraz farkına var. Hep en kötü hayatı ben yaşıyorum diye düşünüyoruz senden daha kötü hayatlar var. Yaşamakta zorlanan insanlar var. Sen hala neye şikayet diyorsun... İnsanlar hep aynı. Değer ne bilmezler. Hala hayatta olduklarına şükretmezler. Ama neden böyle diye sürekli isyandalar. Herkes kendini düşünür. Bir baksa etrafına ne kadar şanslı olduğunun farkına varır aslında. Bencil olma, şikayet etmeyi bırak. Hala hayattaysan bunun değerini bil ve ona göre yaşa. Sen aç değilsin, kimsesiz değilsin, sokaklarda yaşamıyorsun daha ne istiyorsun ...