Düşünceler
Sonsuz hiç bitmeyen düşünceler. Herkes her zaman düşünür durur. Sürekli akılda dönen düşünceler. İyi, kötü, geçmiş ve geleceğimizi herşeyi sürekli düşünüyoruz. Bazen düşüncelerin içinde kayboluyoruz. Bazende düşündükçe daha derine iniyoruz ve çıkmaz bir hal alıyor bu. Düşünmek güzel ama düşünce sadece düşünmekle kaldığında sadece gelip geçer ya da sürekli aynı şeyi düşünürsün. Bu zamanla sana zarar verir. Çünkü sadece düşünüp durduğunda insan olduğu yerde sayıyor.
Herkes düşüncelerle hareket eder. Bir şey yapmaya kalkarsın. Önce onu kafanda kurarsın sonra aklındakini gerçekleştirmeye çalışırsın. Bazen aklındakine uymaz. İstediğin gibi olmaz herşey. Sonra farklı düşünürsün tekrar denersin. Sürekli farklı şeyler düşünürsün ve onu gerçekleştirmeye uğraşırsın. Sadece düşündüğünde hiç bir şey gerçekleşmez. O yüzden sadece düşünmek veya hayal etmek hiç bir işe yaramaz. Bir şeyi gerçekten istiyorsan onu her türlü yönden düşünüp ondan sonra harekete geçmeye başlamalısın. Tek başına yapamazsın belki. O zamanda başka fikirler, daha farklı düşünebilen insanlardan yardım alacaksın ve daha kolay ulaşacaksın istediğin her şeye.
Her şeyi düşünmeye çalışma. Herkese yetişemezsin ve herşeyi tek başına yapamazsın. İyice düşün sonra karar ver. Sonra elinden geleni yaparsın, gerekirse etrafındaki insanlardan yardım alırsın. Olursa olur. Olmazsa da sen elinden geleni yaptın. Herşey istediğin gibi olmayacak hiç bir zaman. Sen çabalamak zorundasın zaten. Durduk yere hiçbir şey yapmadan hiçbir şey kendiliğinden gerçekleşmiyor. Hemen de pes etme ilk başta olmaz belki sonra daha iyi bir yöntem düşünürsün ve başarırsın.
Düşüncelerini yönetemezsen onlar seni yönetir. Neyi düşünüyorsan o olmuyor mu ? Sabah kalkıyorsun acıkıyorsun yemek yemeyi düşünüyorsun sonra kahvaltı hazırlayıp karnını doyuruyorsun. Sonra da bugün okula gideceksen okula, işe gideceksen işe gidiyorsun. Her gün için bir şeyler düşünüyorsun. Ona göre o gününü geçiriyorsun. Geleceğini düşünüyotsun o yüzden okuyorsun veya çalışıp geleceğin için para biriktiriyorsun. Herkes aklında bir plan düşünmüyor mu ? Ona göre yaşayıp hayallerine ve yapmak istediklerine ulaşıyor. Aklındakileri gerçekleştirenler önce ne yapmak istediğine karar veriyor. Sonra onu iyice düşünüyor. Sonra da hayatını ona göre ayarlayıp yaşamıyor mu ? Neden herkes farklı bir hayat yaşıyor ? Herkes farklı düşünüyor. Düşündükten sonra verdiğin kararlar da önemli. Düşündüğün şeyleri yapmak için verdiğin kararları iyi seçmelisin. Hangisi en doğru kararsa onu seç. Yoksa düşündüğün şeylere daha geç ulaşabilirsin yada istediğin gibi olmaz.
Her zaman olumlu düşün. Olumsuz düşünküçe olumsuzluklarla karşılaşırsın ve hiç bir zaman içinden çıkamazsın. Bir şeyi sürekli düşünme. Hayat hep kötü gitmeyecek. Sen olumlu düşünmeye devam et. Bir gün istediğin hayatı yaşayacaksın.
Düşündüğün kadar var olursun, düşüncelerinde kaybolma yok olursun...
Yorumlar
Yorum Gönder