Hayatını Yaşa

Hayatını yaşamak istediğin herşeyi yapmak değildir. Evet tabi ki isteklerin olacak ama her istediğini yaparak yaşayamazsın. Hayat sadece senin isteklerinden ibaret değil. Bir kere geldiğin bu Dünya'da öyle rastgele hayatını sürdüremezsin. İstersen yaparsın ama sonradan pişman olma. Yaşamak kolay aslında. Zorlaştıran biz insanlar değil miyiz ? Herşey düşüncelerinle başlıyor. Düşündüğün bir şeyi yapmak istiyorsun sonra eriniyorsun ve zor geliyor bu da olumsuz düşüncelerinle yapmak istediğin şeyleri erteliyor. Sonra da hayat zor diyorsun. Sen zaten en başta gerçekten istemiyorsun ki. İnsan yapmak isteyince gerçekten herşeyi yapabiliyor. İsteğin olmadıkça herşey zorlaşıyor. Yaşamak bile zor geliyor... Zoru başarmak daha güzel. Hayatı daha güzel yaşayanlar zoru başarıyor. Yaşamaktan zevk almayanlar hayatı zor görüyor. Herşey sana bağlı. İstediğin hayatı seçebilirsin. Sonucunda yaşadığın hayat için de kimseyi suçlayamazsın. Seçimlerini sen yaptın. İsteklerin ve yaptıkların senin seçiminin sonucu. Yaşadığın hayatı sen seçtin. Seçimlerini iyi yap. Zamanın bitmeden onu iyi değerlendir. Hayatını bir kere yaşayacaksın. Zamanın varken iyi yaşa. Zamanın bitince pişman olma. Zaman geçip gidiyor. Hayatın geri gelmiyor... D.M

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Schwer und Leicht

Hayat

Düşünceler