Blog Alone
Yalnızlık nedir bilir misin? Hiç düşündün mü? Hiç tek başına kaldın mı? Sürekli tek başınaymış gibi hissettin mi? Ne kadar zor olduğunu anlayabilir misin...
Sürekli mutsuz, yalnız ,tek başına, hiç kimsesi olmayan insanların yerine koydun mu kendini.. Ne kadar zor değil mi? Sen mutluyken, gülüp eğlenirken, hiç bir şey umrunda değilmiş gibi davrnırken onlar ne yaptı? Onlar hep mutsuzdu,hiç bir zaman gülmediler, eğlenmediler, sürekli ağladılar belki sen gülerken. Onların suçu neydi peki? Onların da hakkı yok muydu? Böyle yaşamayı seçemediler. Senin etrafında bir sürü insan vardı. Onlar ise hep yalnızdı.Sürekli karanlıktaydılar, sürekli yalnızlardı. Gidecek hiç bir yerleri yoktu. Hiç kimseleri yoktu. Ya onların suçu neydi? Ne yapabilirlerdi? Ellerinden ne gelebilir di ki...
Hayatın boyunca bir sürü insanla tanışıyorsun. Yeni arkadaşlar, yeni dostlar ediniyorsun. Bazıları gerçekten hayatında önemli bir yer alıyor. Güzel vakit geçiriyorsun, eğleniyorsun. Hayatındaki insanlar hayatına renk katıyor yada hayatını yaşanmaz bir hâle getiriyor. Tabi bunun yanında hayatında zaten tanıdıkların da var ailen. Onları asla kaybetme. Ne olursa olsun onlardan vazgeçme. Onların hep seninle. Evet güzel böyle ailenin ve dostlarının olması.
Yalnız insanlar var hayatta. Hiç kimsesi olmayan tek başına hayatını devam ettirmeye çalışan hatta hayatta kalmaya çalışan. Sen ailen ve arkadaşların olduğu için bunu asla anlayamacaksın. Düşünsene senin ailen olmasaydı. Sen tek başına herşeyin üstesinden gelip hayatta kalabilecek miydin. Bu ne kadar değerli ve önemli bitr şey değil mi? Bu kadar rahat ve mutluyken herşeyin fazlasını isteme. Yaşadığın hayatın farkına var. Şükür etmeyi bil. Değer verip değer görmeyi bil. Hayatının aslında ne kadar güzel olduğunu bil.
Bir gün sende tek başına kalabilirsin. Hayatın boyunca yalnız yaşayabilirsin. O yüzden şuanki halinden şikayet etmeyi bırak ve ne kadar güzel bir hayatının olduğunun farkında ol. Hiç bir şey olmazsan bir gün yalnız kaldığında ailenden, arkadaşlarından ve dostlarından öğrendiklerin yaşadıkların bundan sonraki hayatında hep seninle olacak. Bir gün tek başına kalırsan tek başına yaşamanın nasıl bir şey olduğunu anlarsın ve yalnız kimse olmadan yaşamayı hayatta kalmayı başarırsın.
Bu herşey için geçerli. Her zaman yaşadıklarından bir şeyler öğrenmeye ve uygulamaya çalış. Ailen ve arkadaşların olsa bile bu Dünya'daki her insan tek başına aslında.
Hayatın hiç bir zaman hiç kimse için sonsuza kadar sürmeyecek.
Yorumlar
Yorum Gönder