Blog Wake Up

İnsanlar hepsi birbirinden farklı hepsi birbirinden ayrı aslında değil mi? Herkesin bir ailesi olsa bile bir arkadaşı bir kardeşi bir annesi babası var ama peki ya bunların hiç birine sahip olmayanlar... Hayatının tamamını yalnız tek başına geçirenler.O insanların yerine koydunuz mu hiç kendinizi.O insanların yaşadıklarını yaşadınız mı? Hayır.Her zaman yanınızda mutlaka biri vardı ama onlar her zaman tek başınaydı.Tek başına hayata tutunmak zorunda kaldılar ve yaşamak onlar için hep daha zordu.Bazen böyle yalnız kaldığımız anlar olur dimi böyle tek başımıza kaldığımız anlar.Herkes genelde bir düşünür dimi illaki aklından bir şeyler geçer yada bir hayal kurmaya başlar... Bazılar olmak istediği kişiyi hayal eder,bazıları yaşamak istediği hayatı,bazıları gerçekleştirmek istediği hedefleri ve bunun gibi bir çok şey. Peki ya tek başına yaşayan o tüm insanlar neyi hayal ediyor veya neyi hayal edebilir ki... Zaten hayatında tek başına yalnız.Diyelim ki bir aile istiyor bunu ona kim verebilir gerçek ailesini hiç bir zaman görmediyse bu dünyada ömrü boyu yalnız kaldıysa bunu ona kim verebilir.Bu yalnız başına hayatını süren insanlar hayal bile edemiyor istediği aklındaki şeyleri gerçekleştirmeleri nerdeyse imkansız değil mi? Biz de yalnız kaldığımızda bazen bunları mı düşünsek mesela olmayacak şeylerin peşine düşmeyi bıraksak.Tamam hayal kurabiliriz güzel herkesin hayali vardır ama gerçekleşmeyecek hayallerin peşinde koşmayı bırakmamız gerek artık.Kimse bunları düşünmüyor mu? Herkes bu kadar bencil sadece kendi isteklerinin peşinde mi? Artık şu hayal dünyasından çıkın ve kendiniz için bir şeyleri gerçekleştirmek istiyorsanız bunu sadece düşünüp durmayın.Artık kalkın ve harekete geçin o hayallerinizi gerçekleştirmek için bunu yapmalısınız.Bazen de yalnız kaldığınızda hayalleriniz ve istekleriniz dışında başka şeyleri de düşünün.Yalnız kalaİnsanlar hepsi birbirinden farklı hepsi birbirinden ayrı aslında değil mi? Herkesin bir ailesi olsa bile bir arkadaşı bir kardeşi bir annesi babası var ama peki ya bunların hiç birine sahip olmayanlar... Hayatının tamamını yalnız tek başına geçirenler.O insanların yerine koydunuz mu hiç kendinizi.O insanların yaşadıklarını yaşadınız mı? Hayır.Her zaman yanınızda mutlaka biri vardı ama onlar her zaman tek başınaydı.Tek başına hayata tutunmak zorunda kaldılar ve yaşamak onlar için hep daha zordu.Bazen böyle yalnız kaldığımız anlar olur dimi böyle tek başımıza kaldığımız anlar.Herkes genelde bir düşünür dimi illaki aklından bir şeyler geçer yada bir hayal kurmaya başlar... Bazılar olmak istediği kişiyi hayal eder,bazıları yaşamak istediği hayatı,bazıları gerçekleştirmek istediği hedefleri ve bunun gibi bir çok şey. Peki ya tek başına yaşayan o tüm insanlar neyi hayal ediyor veya neyi hayal edebilir ki... Zaten hayatında tek başına yalnız.Diyelim ki bir aile istiyor bunu ona kim verebilir gerçek ailesini hiç bir zaman görmediyse bu dünyada ömrü boyu yalnız kaldıysa bunu ona kim verebilir.Bu yalnız başına hayatını süren insanlar hayal bile edemiyor istediği aklındaki şeyleri gerçekleştirmeleri nerdeyse imkansız değil mi? Biz de yalnız kaldığımızda bazen bunları mı düşünsek mesela olmayacak şeylerin peşine düşmeyi bıraksak.Tamam hayal kurabiliriz güzel herkesin hayali vardır ama gerçekleşmeyecek hayallerin peşinde koşmayı bırakmamız gerek artık.Kimse bunları düşünmüyor mu? Herkes bu kadar bencil sadece kendi isteklerinin peşinde mi? Artık şu hayal dünyasından çıkın ve kendiniz için bir şeyleri gerçekleştirmek istiyorsanız bunu sadece düşünüp durmayın.Artık kalkın ve harekete geçin o hayallerinizi gerçekleştirmek için bunu yapmalısınız.Bazen de yalnız kaldığınızda hayalleriniz ve istekleriniz dışında başka şeyleri de düşünün.Yalnız kalan insanları düşünün,soğukta savaşmaya çalışan askerlerimizi,açlıktan ölen insanları,annesi babası olmayan çocukları bunlar gibi daha bir çok örnek var gerçekten bazen bunları oturup bir düşünün ve kendinizi onların yerine koyun o zaman elinizden hiç bir şey gelmese bile en azından şuan ki kendi halinize günlerce şükredebilirsiniz. Herkes istediğini yapabilir,istediğini düşünebilir ama hepimiz insanız değil mi? Sen ailenle beraber evinde oturuyorsan bu zamanında soğukta,açlıkla,tek başına bizim için savaşan askerlerimizin sayesinde.Bak gördün mü o aklından bile geçirmediğin insanlar senin şuanki halinin şuanki rahatlığının,mutluluğunun yalnız kalmamanın sebebi o insanlar... n insanları düşünün,soğukta savaşmaya çalışan askerlerimizi,açlıktan ölen insanları,annesi babası olmayan çocukları bunlar gibi daha bir çok örnek var gerçekten bazen bunları oturup bir düşünün ve kendinizi onların yerine koyun o zaman elinizden hiç bir şey gelmese bile en azından şuan ki kendi halinize günlerce şükredebilirsiniz. Herkes istediğini yapabilir,istediğini düşünebilir ama hepimiz insanız değil mi? Sen ailenle beraber evinde oturuyorsan bu zamanında soğukta,açlıkla,tek başına bizim için savaşan askerlerimizin sayesinde.Bak gördün mü o aklından bile geçirmediğin insanlar senin şuanki halinin şuanki rahatlığının,mutluluğunun yalnız kalmamanın sebebi o insanlar...

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Schwer und Leicht

Hayat

Düşünceler