Efsane

Efsane: Adı gibi Efsane. Olağanüstü ve sıradışı. Herkesten farklı. Kalbinin güzelliği yüzüne yansımış. Yüzünün güzelliği ise etrafını güzelleştiriyor. O mükemmel biri. Saf ve temiz. Bakışıyla aşık ediyor. Gülüşüyle kalbini çalıyor. Öyle tatlı öyle güzel ki. Efsane olmak böyle bir şey galiba. Kusursuz, doğal ve inanılmaz. Sen bir Efsanesin ve hep öyle kalacaksın... Aşk; Kimi zaman çok güzel bir duygu kimi zaman da insanı ölüme kadar götürebiliyor. Aşk'ın anlamı ise herkese göre değişebilir. Aşk iki insanın birbirini sevmesi mi yoksa onun için herşeye katlanıp gerçekten kalbiyle değer vermesi mi? Sevmenin veya sevilmenin en çok hissedildiği anda mı oraya çıkıyor? Aşk bazen anlamsız bazen de bir çok anlam ifade eden ve bir çok şeye anlam katabilen bir şey. Aşk ile beraber ya çok güzel şeyler yaşanıyor yada sonu çok kötü bitiyor. İki insan birbirini seviyor. Aradan zamanda geçiyor. Birbirine alışıyor ve iyi anlaşıyor. Daha da zaman geçiyor. Evleniyor yada sevgili farketmez. Bir gün sebepsiz yere ayrılıyor veya tartışıp aşkını bitiriyor. Sonra ya barışıp devam ediyor yada öylece ayrılıyorlar. Şimdi bu aşk mı? Aşk sonsuzluktur. Aşk hiç bir zaman sona ermemeli. Eğer bir gün birini seversen ve ilerde ona aşık olursan onu hiçbir zaman bırakma. Bazen hayat seni ondan ayırır. Seni ondan uzaklaştırır. Ama sen gerçekten aşıksan o uzaklaştıkça sen yakınlaşırsın, o kaçtıkça sen kovalarsın, hayat sizi ayrılığa götürüyorsa sen kavuşturursun. İşte aşk böyle bir şey. Aşk zordur. Herkes sevebilir ama herkes aşık olamaz. Aşk'ı yaşamak veya yaşatmak herkesin yapabileceği bir şey değil. Ayrılık; Aşk'ın sonu. Evet aşık olmak aşkı yaşamak güzel. Her güzel şeyin sonu olduğu gibi aşkın da sonu var. Sonu geldiği zaman ölüme kadar giden bir son. Tamam sen sevdin, değer verdin, güvendin herşeyi yaptın. Aşk'ın hakkını verdin. Ama hayat her zaman istediğin gibi gitmeyebilir. Bir gün sevgilinden ayrıldığında, eşinden boşandığında hayata küsmeyeceksin. Hayat seni ayırmadı. Hayatı suçlayıpta öylece sevdiğin bir insandan ayrıldın diye oturup ağlamayacaksın. Zor evet ama yaşamaya devam ediyorsun. Mutlu bir şey sona erdiğinde sonsuza kadar mutsuz yaşamayacaksın. Kendine gel nasıl ayrıldığın veya nasıl bittiği önemli değil. Sen doğduğundan beri o yoktu yanında, ömrünü onunla geçirmedin. Sen sadece birini tanıdın, onu sevdin, sonra ona aşık oldun. Onunla hayaller kurdun. Belki sonsuza kadar sürecek sandın, o hep yanında olacak diye düşündün. Bitti... Bu kadar bitti. Eğer kavga edip ayrıldıysanız bitmesi gerekiyordu zaten. Herhangi bir sebep ne olursa olsun nasıl bittiyse bitsin önemli değil. Sen kendi haytına devam edeceksin o da öyle yapacak. Aşk yaşanmaz. Aşk hissedilir. Aşk dil ile değil kalp ile söylenir.

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

Schwer und Leicht

Hayat

Düşünceler