İki Taraflı
Hayat her zaman iki taraflıdır. İyi ve kötü, doğru ve yanlış, zengin ve fakir. Hangi tarafta ve ne durumda olduğumuzun bir önemi yok. Herkes şanslı doğmuyor yada doğuştan zengin olamıyor. Bu demek değil ki bu hayatı boyunca asla olmayacak. Ne olmak istiyorsan, ne için çabalıyorsan onu alırsın.
Durumun kötüyse iyileştirebilirsin. Tembelsen çalışabilirsin. Farkirsen zenginleşebilirsin. Herşeyi yapabilirsin. Ama ilk önce ne durumda olduğuna bir bak. Sonra ne istediğine karar ver ve onun peşini asla bırakma. Şikayet etmek yok, olmuyor diye bırakmak, yapamıyorum diye pes etmek yok.
Ne zaman pes edersen o zaman kaybetmeye başlıyorsun. O zaman sürekli geriye gidiyorsun yada ilerleyemiyorsun. Ne yaparsan yap onu sakın bırakma. Bir şeyi bırakmazsan onu kazanırsın. Ona sıkı sıkı sarılman gerek, uğrunda çabalaman ve savaşman gerek.
İyi yaşarsan iyiye, kötü yaşarsan kötüye gidersin. Nereye gidersen git sonunda ölüm olduğunu unutma. Hiçbir şey sonsuza kadar sürmeyecek. O yüzden yarın sonu gelecekmiş gibi yaşa ve ne yapacaksan ona göre yap.
Hayat kısa yol uzun. Nerde yürüyeceğine sen karar ver.
Yorumlar
Yorum Gönder