Technologie Entwickeln
Hiç durmadan sürekli gelişen ve gelişmeye devam eden teknoloji... Hayatımızı bir çok anlamda yönlendiriyor ve insanoğluna en çok zarar veren şeylerden biri olan teknoloji.
Bizi tembelleştirdi sıkıntı yaşadığımız en büyük tarafı da bu değil mi? Şuanda öyle bir yere geliyor ki bizim yerimize geçecek nerdeyse. Yoksa insanların yerini robotlar mı alacak?
Teknoloji güzel bir şey çoğu zaman yararlı bir o kadarda zararlı. Her işimizi görüyor insanlara çok yararı var evet ama insanoğlu teknoloji yüzünden teknolojinin gerisinde kaldı. Sürekli gelişiyor ve ilerliyor hiç durmadan. Peki ya insanlar sürekli kendini geliştirip teknolojiye ayak uydurabiliyor mu?
Teknolojiyi güzel kullanan hayatını kolaylaştırmak için ve işe yarar şeylerde kullanan insanlar güzel ilerliyor, hayatını kolaylaştırıyor. Kullanamayanlar veya ayak uyduramayanlar ise olduğu yerde kalıyor ve daha çok tembelleşiyor yada hiçbir şey yapmıyor.
Eski zamanlarda teknoloji bu kadar ilerlememişken herşey daha güzeldi. Sosyal medya, akıllı telefonlar, kendi kendine ev süpüren sürürgeler ve çok daha fazlası. Bunlar yokken insanlar hem daha fazla beraber zaman geçiriyordu hem de işlerini kendileri yapıyordu. Buna şöyle bakmak gerekir. Sosyal medya yokken gidip herhangi biriyle yüzüne karşı selam verbiliyordun ve muhabbet ediyordun. Şimdi öyle bir hale geldi ki birine selam versen sana bi bakıyor şöyle oysa ki sadece selam verdin. Bu zaten olması gereken bir şey değil mi? İnsanlar yüz yüze bir araya gelip tanışmayacak mı? Kimse kimseyle muhabbet edemeyecek mi? Diğer yandan teknolojik bir sürü ürün. Hayatımızın her alanında. Süpürge örneği mesela. Kendi evini kendin süpürüyordun. Kendi işlerini kendin hallediyordun. Bu da sana bir şeyler öğretiyordu, seni geliştiriyordu ve hayata alıştırıyordu. Şimdi herşeyi teknoloji yapacaksa biz ne yapacağız. Öylece oturup teknolojinin hayatı yaşamasını mı izleyeceğiz?
Bunu durdurmak imkansız. O yüzden ya teknolojiye ayak uydurup onunla beraber ilerlersin yada olduğun yerde kalırsın.
Bir düşündüğünde okudukların mantıklı ve olması gereken şeyler. Aslında hayata veya genel olarak herşeye uyum sağlamak çok kolay. Zorlaştıran biz insanlarız.
Üzeyr Demiral
vainkkkkk
YanıtlaSil👍❤️
Sil