Blog Wake Up
İnsanlar hepsi birbirinden farklı hepsi birbirinden ayrı aslında değil mi? Herkesin bir ailesi olsa bile bir arkadaşı bir kardeşi bir annesi babası var ama peki ya bunların hiç birine sahip olmayanlar... Hayatının tamamını yalnız tek başına geçirenler.O insanların yerine koydunuz mu hiç kendinizi.O insanların yaşadıklarını yaşadınız mı? Hayır.Her zaman yanınızda mutlaka biri vardı ama onlar her zaman tek başınaydı.Tek başına hayata tutunmak zorunda kaldılar ve yaşamak onlar için hep daha zordu.Bazen böyle yalnız kaldığımız anlar olur dimi böyle tek başımıza kaldığımız anlar.Herkes genelde bir düşünür dimi illaki aklından bir şeyler geçer yada bir hayal kurmaya başlar... Bazılar olmak istediği kişiyi hayal eder,bazıları yaşamak istediği hayatı,bazıları gerçekleştirmek istediği hedefleri ve bunun gibi bir çok şey. Peki ya tek başına yaşayan o tüm insanlar neyi hayal ediyor veya neyi hayal edebilir ki... Zaten hayatında tek başına yalnız.Diyelim ki bir aile istiyor bunu ona kim ...