Blog Zweiseitig
İnsanlar,çok çeşidi vardır değil mi.Doğru,düzgün olduğu gibi davranan.Yanlış,kötü çıkarcı kötü niyetli insanlar.Bunların hepsinden daha kötü olan iyi niyetli gibi görünen kötü insanlar. İşlerinde de o kadar iyiler ki bu insan nasıl biri gerçekte asla öğrenemiyoruz.Anlamanın tek yolu yeni tanıştışığımız veya arkadaş olduğunuz birini düşünün ilk bakışta genelde hep iyi sıradan bir insan gibi gelir.İlk anda anlayamayız zaten.Bu yüzden yeni tanıştığınız biriyle hep biraz mesafeli olun.Onu gerçekten tanımak istiyorsanız onu uzun bir süre sadece dinleyin,hareketlerini takip edin,davranışlarına bakın.Size karşı nasıl başkasına nasıl.Herkese olduğu gibi mi davranır yoksa kişiden kişiye değişiklik mi gösteriyor.Bunları yaparsanız çok daha kolay nasıl biri olduğunu öğrenirsiniz.Mesela sorular sorun cevaplarına bakın.Sonra yüzüne bakın sizle konuşurken umursamıyor mu yoksa sizi getçekten dinleyip o da sizi tanımak istiyor mu.Tabi şöyle bir şey de var çok uzun zaman tanıdığınız biri olur ya ona ...